۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۸۱۱۷۴
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

صهیونیست‌ها راهی جز گریختن به دریا ندارند| آمریکا منتظر شکست دیگری باشد

سردار سلامی با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی راهی جز گریختن به دریا ندارند، گفت: برخی خیال می‌کنند سازش با آمریکا نجات بخش و حیات بخش اقتصاد ما است، این افراد یا خود را به ناآگاهی زده‌اند یا مسیر نظام را نمی‌دانند.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در اجتماع با شکوه اقتدار عاشورایی بسیجیان اصفهان، در میدان امام علی(ع) با بیان اینکه اصفهان شهر ستاره‌های درخشان و شهیدان والامقام است، گفت: تقدیم کردن 23 هزار شهید در استان اصفهان نشان دهنده وفای مردم ولایت مدار این استان به اسلام و میهن اسلامی است.

حادثه اهواز سناریوی خطرناک از پیش تعیین شده بود

سردار سلامی در ادامه واکنش مردم شهر اهواز در برابر حادثه تروریستی را بی‌نظیر دانست و افزود: این حادثه یک سناریوی خطرناک با طراحی قبلی بود اما حضور پرشور مردم اهواز علیه این حادثه نشان دهنده بی‌اثر بودن و غیرقابل اعتنا بودن توطئه‌های دشمنان بود.

وی ثبات قدم را از ویژگی های مهم ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: در دنیا کشوری وجود ندارد که 40 سال در برابر اجماع بزرگترین قدرت‌ها با تمام توان با سربلندی و استقامت و سرافرازی ایستاده و در مسیر پیشرفت و اقتدار و منزلت جهانی قرار داشته باشد، این موضوع حاصل اعتماد مردم به نظام و تبعیت آنان از ولایت و رهبری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مبارزه طولانی با دشمنان و پیروزی در برابر آنان در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: در تاریخ تقابلی وجود ندارد که نظام سلطه با محوریت آمریکا به عنوان قدرت‌های برتر دنیا تا این حد از یک ملت شکست خورده باشند، ملت بزرگ ایران شاه و رژیم طاغوت را به عنوان دژ مستحکم آمریکا در منطقه شکست دادند و این یکی از بزرگترین شکست‌های آمریکا از ملت ایران بوده است.

در مسیر وعده‌های الهی هستیم

سردار سلامی، هشت سال دفاع مقدس را عرصه پیروزی جوانان ایران در جنگ سخت در برابر اتحاد جهانی علیه کشور و انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: خداوند هرگز خلف وعده نمی‌کند و ما در مسیر وعده‌های الهی در حال حرکت هستیم، تمام توطئه‌های و دسیسه‌های آمریکایی‌ها همواره با شکست مواجه شده است، آنها به دنبال ساخت خاورمیانه جدید بودند اما تمام این نقشه‌ها و توطئه‌های بی حاصل ماند و نتوانستند آنچه می‌خواستند در منطقه پیاده کنند.

وی بیداری اسلامی را عامل کاهش تسلط آمریکا بر کشورهای اسلامی و تشییع جنازه سیاسی برای آمریکا دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ هرگز آمریکا به اندازه زمان کنونی ضعیف و ناتوان نبوده است، آمریکا با وجود هزینه‌های بسیار زیاد هیچ دستاوردی در خاورمیانه نداشته است و نقشه‌های آنان در سوریه و عراق همگی نقش برآب شدند، آمریکا در تأمین امنیت رژیم صهیونیستی ناکام مانده و همچنین نتوانسته عربستان را از باتلاق جنگ خارج کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ناتوانی آمریکا در منزوی ساختن ایران، به فاصله گرفتن بسیاری از کشورها از آمریکا در عرصه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: آمریکا از شکست‌های خود درس عبرت نگرفته است، اگر به همین روش پیش برود بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب شکست دیگری در انتظار آمریکا است.

دشمن به دنبال تشویش اذهان عمومی ما است

وی در ادامه عنوان کرد: نفوذی که کشور ما در منطقه دارد با روش نفوذ آمریکا متفاوت است، آمریکا اهل اشغالگری نظامی است اما کشور ما در سوریه به صورت محدود و مستشاری حضور دارد و این نفوذ ما در سوریه از جنس ارزش‌ها و جهاد است، کشور ما در منطقه به صورت معنوی و اعتقادی نفوذ دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تشویش اذهان عمومی و التهاب در کشور از طریق عملیات روانی و رسانه‌ای هستند، اظهار کرد: برخی خیال می‌کنند سازش با آمریکا نجات بخش و حیات بخش اقتصاد ما است، این افراد یا خود را به ناآگاهی زده‌اند یا مسیر نظام را نمی‌دانند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سران رژیم صهیونیستی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی هیچ یک از عناصر یک کشور و حکومت را در اختیار ندارد و در ترازی نیست که ما را بخواهد تهدید کند، حزب‌الله برای در هم پیچیدن این رژیم کافی است، به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم که شنا کردن در مدیترانه را تمرین کند چراکه به زودی هیچ راهی جز به دریا گریختن ندارد./1304/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات